Στόχος μου να βοηθήσω την ομάδα!

155325_146045345446454_6386014_n[1]

Καλεσμένος της στήλης αυτή τη φορά είναι ο Χατζηψάλτης Σπύρος . Ο Σπύρος είναι στην ομάδα από την περασμένη σεζόν παίζοντας ένα πολύ σημαντικό ρόλο στην κατάκτηση της δεύτερης θέσης και στην άνοδο της ομάδας στη Β΄ κατηγορία. Φέτος συνεχίζει στην ομάδα μας προσπαθώντας να την ενισχύει με την ποιότητά του και την εμέπιρία του στην επίτευξη των στόχων της.

ΣΠΥΡΟΣ ΧΑΤΖΗΨΑΛΤΗΣ

1) Σπύρο, έξι νίκες, δύο ισοπαλίες και τέσσερις ήττες με το τέλος του Α΄ Γύρου για την ομάδα μας. Πώς βλέπεις την ομάδα μέχρι τώρα;

Ευχαριστώ για την τιμή και την ευκαιρία που μου δίνετε. Καταρχάς θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους χρόνια πολλά και καλή χρονιά γεμάτα υγεία και ευτυχία! Ο απολογισμός της ομάδας μας με το τέλος του πρώτου γύρου δεν μπορώ να πω ότι είναι πολύ ικανοποιητικός. Θα μπορούσαμε να αποφύγουμε τις 2 ισοπαλίες και ίσως 2-3 από τις ήττες. Δεν είναι όμως καθόλου τύχαια τα αποτελέσματα μας αφού το πιο ανησυχητικό στοιχείο της ομάδας μας είναι η αστάθεια. Οφείλω να ομολογήσω ότι είχαμε και αγχωτικές νίκες. Θα πρέπει να αναφέρω και το γεγονός ότι κερδίσαμε μόνο την Ελπίδα Αστρομερίτη από τις ομάδες που προπορεύονται. Είχαμε 2 “άδικες” ήττες από Ανόρθωση και ΑΕΚ αλλά και 2 καθαρές ήττες από ΑΕΤΟ Σολέας και ΑΕΚ Aμμοχώστου. Στοιχείο της αστάθειας μας.

2) Γνώριζες την περσινή ομάδα και είδες και κατά την διάρκεια της προετοιμασίας την ομάδα που κτίζεται φέτος και το πώς αγωνίζεται σε αυτά τα πρώτα παιχνίδια. Τι περιμένεις από τη φετινή ομάδα;

Είμαι με την ομάδα από πέρσι και οφείλω να ομολογήσω ότι είχαμε καλή ομάδα. Ήταν φυσικά ένα πιο εύκολο πρωτάθλημα σε γενικές γραμμές. Το καλοκαίρι η ομάδα έδειχνε πιο δυνατή και έμπειρη με τις ενισχύσεις που έγιναν. Προσωπικά εγώ επιμένω ότι η ομάδα είναι πιο δυνατή όχι μόνο από την περσινή αλλά και από αυτή του πρώτου γύρου. Υπάρχουν διάφοροι λόγοι. Καταρχάς έχουμε ένα μίγμα με πολύ έμπειρων ποδοσφαιριστών και νεαρών ταλαντούχων. Είμαι της άποψης ότι οποιοδήποτε μέλος της ομάδας μας θα μπορούσε να βρίσκεται στο ρόστερ των πρωταγωνιστών της πρώτης κατηγορίας. Προσπαθούμε να βρούμε την χημεία μας νε αντίπαλο τον χρόνο αφού κάνουμε μόνο μια προπόνηση. Μέσα από αυτό το λίγο χρόνο προσπαθούμε να δουλέψουμε τα λάθη μας, να βάλουμε καινούργια πράγματα, να δούμε την ετοιμότητα μας αφού θα πρέπει να αναφέρουμε και τους πολλούς μικροτραυματισμούς σχεδόν από όλους τους παίχτες. Η ομάδα όμως δένει σιγά σιγά και με μια σταθερότητα θα αποκτήσει αυτοπεποίθηση και προσωπικότητα. Προσωπικά ελπίζω και εύχομαι να μην έχω άλλους μικροτραυματισμούς για να μπορέσω και εγώ να σταθεροποιήσω και ανεβάσω την απόδοση μου ούτως ώστε να βοηθήσω την ομάδα. Περιμένουμε τους μακροχρόνια τραυματίες Π. Σεβαστίδη και Δ. Χατζηψάλτη να επιστρέψουν όπως επίσης και σταθερότητα στον τέταρτο έμπειρο της παρέας, Αν. Αντρέου. Η απουσία και αστάθεια των 4 έμπειρων ποδοσφαιριστών σίγουρα έχει επηρεάσει αφού έριξε το βάρος και πίεση στους νεαρότερους οι οποίοι σε γενικές γραμμές πάνε πολύ καλά. Η ομάδα έχει όλα τα φόντα να είναι πιο δυνατή το δεύτερο γύρο.

3) Είσαι ο πρώτος σκόρερ της ομάδας με 8 τέρματα. Μέχρι πού θα γράψει το κοντέρ;

Απ’ ότι έχω πληροφορηθεί είμαι ο πρώτος σκόρερ της ομάδας με 8 γκολ. Δεν με απασχολεί το πόσα γκολ θα έχω βάλει με το τέλος της αγωνιστικής περιόδου. Στόχος μου είναι βοηθήσω την ομάδα και να ετοιμάζω όσο πιο “σίγουρα” γκολ γίνεται, είτε για μένα είτε για οποιοδήποτε συμπαίχτη μου. Στο φούτσαλ η τελική πάσα για γκολ έχει την ίδια σημασία με το γκολ. Απ’ ότι γνωρίζω έχουμε αρκετούς σκόρερ φέτος και μακάρι να συνεχίσουν όλοι να σκοράρουν

4) Ο κόσμος του Εθνικού την περσινή περίοδο βρισκόταν στο γήπεδο και στήριζε την ομάδα. Φέτος απουσιάζει πανηγυρικά από το γήπεδο. Γιατί πιστεύεις ότι συμβαίνει αυτό; Τι μήνυμα θέλεις να τους μεταφέρεις;

Οι φίλοι της ομάδας φέτος δεν μας ακολουθούν. Ο πιο βασικός λόγος θα είναι η ώρα διεξαγωγής του παιχνιδιού αφού είναι στις 9μ.μ. αλλά και το γεγονός ότι είναι τις Παρασκευές. Ίσως και τα αποτελέσματά μας. Για τον τελευταίο όμως λόγο που έχουμε άμεση σχέση εμείς οι παίχτες, τους εγγυούμαι ότι η ομάδα θα κερδίσει πίσω το λιγοστό της κόσμο.

5) Ποιοι είναι οι προσωπικοί σου στόχοι ως φουτσαλιστή;

Παρόλο που είμαι σε κάπως προχωρημένη ηλικία ποδοσφαιρικά ωστόσο έχω τους    στόχους μου. Και δεν είναι τίποτα παραπάνω από το να απολαμβάνω και να διασκεδάζω το κάθε λεπτό που παίζω φούτσαλ. Κίνητρό μου η καλή εμφάνιση και η νίκη. Πάνω από όλα υγεία

6) Ποιες ομάδες σου άρεσαν μέχρι τώρα και ποιες θεωρείς ότι θα κερδίσουν το πολυπόθητο εισιτήριο για την Α΄ κατηγορία;

Τις ομάδες τις είδα μόνο στα μεταξύ μας παιχνίδια όμως μπορώ να έχω άποψη. Για άνοδο θα δώσω τον τίτλο του φαβορί στην Ανόρθωση που μαζί με την ΑΕΚ έχουν πάρα πολύ καλή ομάδα. Μια από αυτές θα πάρει και το πρωτάθλημα. Τον ΑΕΤΟ Σολέας δεν τον είδα καθόλου φετος αλλά γνωρίζοντας τον από πέρσι έχει πολύ καλή ομάδα που θα παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο. Αυτές είναι οι ομάδες του πρώτου γκρουπ που έχω στο μυαλό μου. Το δεύτερο γκρουπ είναι ο Εθνικός, Ελπίδα και ΑΕΚ Αμμοχώστου. Αυτές έχουν πολύ καλές ομάδες αλλά και αστάθεια. Μάλιστα πιστεύω ότι θα παίξουν καθοριστικό λόγο για την 3άδα της ανόδου.

This entry was posted in Ενημέρωση. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

